دکتر بهناز بنی هاشمی » جراحی زیبایی زنان » سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر در اصفهان
مدت زمان مطالعه ۱۲ دقیقه

سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر در اصفهان

سفید کردن واژن با لیزر در اصفهان به عنوان سفید کردن واژن نیز شناخته می شود و یک روش رو به رشد جوانسازی واژن است. بسیاری از زنان اغلب تمایلی به بحث در مورد پوست تیره که بر روی لابیای خارجی یا واژن تأثیر می گذارد، ندارند. تیره شدن بیش از حد ناحیه تناسلی زنان شایع تر از آن چیزی است که بیشتر مردم فکر می کنند. سفید کردن ناحیه تناسلی شامل روشن کردن پوست اندام تناسلی زنانه است، اگرچه علیرغم نام آن، استفاده از سفید کننده را شامل نمی شود. سفید کردن واژن به طور سنتی با استفاده از کرم های موضعی یا لایه بردارهای شیمیایی انجام می شود.

متخصصان زنان ، سفید کردن ناحیه تناسلی را در اصفهان با استفاده از لیزر پیشرفته برای برداشتن سریع و دقیق هیپرپیگمانتاسیون لابیا و واژن بدون نیاز به آماده‌سازی طولانی مدت یا توقف قابل توجه انجام می‌دهند. سفید کردن دستگاه تناسلی با لیزر برای ایجاد رنگ پوست یکنواخت طراحی شده است و نتایج می تواند منجر به افزایش قابل توجه اعتماد به نفس شود.

سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر

انواع سفید کردن دستگاه تناسلی در بانوان

چندین گزینه درمانی برای سفید کردن ناحیه تناسلی در اصفهان وجود دارد. مناسب ترین تکنیک پس از مشاوره حضوری در اصفهان انتخاب می شود.

  • سفید کردن واژن

سفید کردن واژن یا روشن کردن واژن محبوب ترین درمان برای خلاص شدن از شر پوست تیره ای است که دستگاه تناسلی زنان را تحت تأثیر قرار می دهد. هدف درمان از بین بردن پوست تیره‌تر است که بر روی لابیای خارجی، فرج یا داخل ران تأثیر می‌گذارد. سفید کردن واژن در اصفهان علیرغم نامش برای درمان کانال داخلی واژن طراحی نشده است و فقط بر روی اندام تناسلی خارجی متمرکز است. پوست تیره ای که بر فرج تأثیر می گذارد می تواند به دلیل افزایش تولید ملانین در دوران بلوغ، بارداری و یائسگی رخ دهد. این می تواند منجر به تغییرات قابل تشخیص در رنگ پوست تناسلی شود. افزایش قابل توجه وزن ممکن است منجر به افزایش اصطکاک در حین راه رفتن شود که می تواند هایپرپیگمانتاسیون را تشدید کند.

سفید کردن واژن با لیزر به شما کمک می کند تا رنگ صورتی یکنواخت تر و روشن تری داشته باشید. در جلسه مشاوره شما، متخصص زنان متخصص ما معاینه دقیقی از بافت‌های تناسلی انجام می‌دهد و موثرترین گزینه‌های درمانی موجود را مورد بحث قرار می‌دهد تا به شما در دستیابی به نتایج ایده‌آل که مطابق با نیازها و خواسته‌های شما است، کمک کند.

  • سفید کردن مقعد

بسیاری از زنان همچنین نگرانی خود را در مورد رنگدانه های بیش از حد بر ناحیه مقعد ابراز می کنند. سفید کردن مقعدی یا روشن کننده مقعد برای روشن کردن پوست اطراف مقعد طراحی شده است. پوستی که در اطراف اسفنکتر خارجی مقعد قرار دارد معمولاً به دلیل سطوح بالاتر سلول های تولید کننده رنگدانه به نام ملانوسیت، دارای سطح بالاتری از رنگدانه ملانین در پوست است. این معمولاً باعث می شود که پوست مقعد در مقایسه با پوست اطراف بسیار تیره تر به نظر برسد.

سفید کردن مقعدی نوعی سفید کردن دستگاه تناسلی است که برای کاهش یا از بین بردن نواحی پرپیگمانتاسیون که ممکن است به دلیل هموروئید، شقاق مقعد یا سایر انواع آسیب شناسی آنورکتال رخ داده باشد، طراحی شده است. مشابه سفید کردن واژن، درمان سفید کننده مقعد برای ایجاد رنگ صورتی بیشتر با بهبود یکنواختی رنگ پوست طراحی شده است. این به کاهش کنتراست قابل توجه با پوست روشن تر اطراف کمک می کند. در مرکز جراحی، ما در استفاده از لیزر پیشرفته برای روشن کردن پوست مقعد تخصص داریم.

بیشتر بدانید: بهترین دکتر برای تزریق چربی به واژن

مزایای استفاده از لیزر برای سفید کردن واژن

سفید کردن واژن با لیزر که به عنوان جوانسازی واژن نیز شناخته می شود، یک عمل زیبایی است که از فناوری لیزر برای روشن کردن رنگ پوست در ناحیه واژن استفاده می کند. این روش برای دستیابی به ظاهری جوانتر یا یکنواخت از ناحیه واژن انجام می شود. معمولاً روی لب های بزرگ، لب های کوچک یا ناحیه پری آنال انجام می شود.

از مزایای سفید کردن واژن با لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود ظاهر: این روش می‌تواند ظاهر کلی ناحیه واژن را با جوان‌تر، یکنواخت‌تر و متقارن‌تر جلوه دادن آن بهبود بخشد.
  • افزایش اعتماد به نفس: برخی از زنان ممکن است در نتیجه این عمل اعتماد به نفس و افزایش عزت نفس را تجربه کنند، زیرا ممکن است با ظاهر ناحیه واژن خود احساس راحتی بیشتری کنند.
  • افزایش رضایت جنسی: برخی از زنان ممکن است متوجه شوند که این روش با افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس، رضایت جنسی آنها را افزایش می دهد.
  • کاهش رنگدانه: این روش می تواند به کاهش رنگدانه های ناشی از افزایش سن، تغییرات هورمونی یا عوامل دیگر کمک کند.
  • درد کم و از کار افتادگی: این روش معمولاً با استفاده از دستگاه لیزر انجام می شود که می تواند متناسب با سطح راحتی بیمار تنظیم شود. این روش روشی غیرتهاجمی بدون عارضه ، درد، بدون خونریزی و زمان ریکاوری آن معمولا کوتاه است و بیشتر افراد می توانند بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردند.
  • مدت زمانی کم و بدون نیاز به بستری
  • دوام و ماندگاری بالا و نتیجه‌دهی اثربخش و سریع
  • شادابی و جوانسازی پوست واژن

توجه به این نکته مهم است که قبل از تصمیم گیری برای انجام این روش، مهم است که با یک متخصص زنان واجد شرایط مشورت کنید و در مورد مزایا و خطرات آن بحث کنید.

آیا سفید کردن واژن با لیزر دردناک است؟

میزان ناراحتی یا درد مرتبط با سفید کردن واژن با لیزر می تواند بسته به تحمل درد فرد و نوع خاص لیزر مورد استفاده متفاوت باشد. برخی از افراد ممکن است در حین عمل کمی ناراحتی یا درد خفیف را تجربه کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است درد کمی داشته باشند یا اصلاً درد نداشته باشند. این روش معمولاً با استفاده از دستگاه لیزر انجام می شود که می تواند متناسب با سطح راحتی بیمار تنظیم شود.

همانطور که گفته شد، این روش معمولا با یک بی حس کننده موضعی انجام می شود که به کاهش ناراحتی کمک می کند. برخی از بیماران ممکن است تورم و قرمزی خفیف را پس از عمل تجربه کنند، اما معمولاً طی چند روز از بین می‌رود. مهم است که قبل از انجام عمل با دکتر بنی هشمی مشورت کنید تا در مورد نگرانی های خود صحبت کنید و بهترین اقدام را تعیین کنید.

چرا خانم ها سفید کردن واژن را با لیزر انتخاب می کنند؟

سفید کردن واژن فقط به دلایل زیبایی انجام می شود و هیچ مزیت پزشکی شناخته شده ای از درمان وجود ندارد. با این حال، زنان می توانند افزایش قابل توجهی در اعتماد به نفس و رفاه عاطفی ایجاد کنند. هدف سفید کردن واژن بهبود ظاهر زیبایی شناسی فرج است که ممکن است به کاهش اعتماد به نفس کمک کند. بسیاری از زنان تمایلی به بحث در مورد موضوع تیره شدن پوست که بر اندام تناسلی تأثیر می گذارد که ممکن است منجر به احساس خودآگاهی فزاینده آنها در طول فعالیت جنسی شود، ندارند. در بسیاری از موارد، پرپیگمانتاسیون روی لب یا فرج ممکن است هنگام پوشیدن انواع خاصی از لباس‌های زیر یا لباس شنا قابل توجه باشد و بسیاری از زنان را از موقعیت‌های اجتماعی خاص دوری کند.

سفید کردن ناحیه تناسلی هنگامی که توسط یک متخصص زنان معتبر در یک محیط پزشکی منظم انجام می شود، یک تکنیک ایمن و موثر برای کاهش رنگدانه های موثر بر فرج، لابیا یا بیرونی واژن است. ما توصیه می کنیم از روش های نا ایمن سفید کردن واژن خودداری کنید. انجام درمان سفید کردن ناحیه تناسلی در مرکز جراحی به کاهش بسیاری از خطراتی که به طور سنتی با درمان‌های سفید کردن خانگی در منزل مرتبط است، کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی با لیزر

آیا برای روشن کردن واژن با لیزر مناسب هستم؟

بر خلاف اشکال تهاجمی تر جوانسازی واژن، سفید کردن واژن یک روش غیر تهاجمی، سریع و ایمن است و انجام آن بیش از 30 تا 45 دقیقه طول نمی کشد. در جلسه مشاوره شما، متخصص زنان قبل از انجام معاینه فیزیکی به نگرانی های شما با جزئیات گوش می دهد. گزینه های درمانی موجود مورد بحث قرار خواهند گرفت و مناسب ترین انتخاب بر اساس نیازها و خواسته های شما توصیه می شود. انواع مختلفی از سفید کردن واژن وجود دارد.

با این حال، سفید کردن شامل هیچ زمان از کار افتادگی نمی‌شود، زیرا زنان می‌توانند بلافاصله به اکثر فعالیت‌ها بازگردند. شما باید از اصطکاک بیش از حد در ناحیه جلوگیری کنید و در چند روز اول پس از درمان، ناحیه را با کرم آبی به خوبی مرطوب نگه دارید. ما توصیه می کنیم لباس زیر نخی گشاد داشته باشید و حداقل 72 ساعت پس از درمان باید از رابطه جنسی اجتناب شود. باید از قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید در منطقه خودداری شود و حداقل تا 48 ساعت پس از درمان از هرگونه ورزش بدنی شدید اجتناب شود. نتایج سفید کردن واژن بلافاصله ظاهر نمی شود. حداقل 2 تا 3 هفته طول می کشد تا نتایج با ظاهر شدن پوست تازه ظاهر شود. سفید کردن ناحیه تناسلی و مقعدی شامل چندین روش درمانی برای دستیابی به نتایج مطلوب است و معمولاً حداقل دو هفته از هم فاصله دارند.

عوارض سفید کردن واژن با لیزر

هر روش درمانی علاوه بر مزایایی که دارد معایبی نیز دارد‌. با این حال می‌توان گفت استفاده از لیزر برای زیبا‌سازی و روشن کردن واژن عوارض خاصی ندارد و خیلی نادر است که عوارضی بوجود بیاورد. رعایت تمام استاندارد‌ها برای انجام این روش باعث شده است تا تمام خانم هایی که این روش را برای روشن شدن ناحیه تناسلی انتخاب می‌کنند، در حین انجام این روش درد و خونریزی را تجربه نکنند. البته باید گفت که فقط برخی از افراد که پوست نازک و حساسی دارند، ممکن است درچند روز اول پس از لیزر کردن احساس کمی درد و سوزش در ناحیه تناسلی داشته باشند که کاملاً طبیعی است زیرا پوست این ناحیه حساس است و به طور طبیعی با گذشت چند روز رفع می‌شود. برای رفع این سوزش و درد خفیف با مراجعه به پزشک  و طبق بر نظر ایشان از پماد و کرم موضعی استفاده کنید.

سفید کردن واژن

اقدامات قبل از انجام لیزر برای سفید کردن واژن

  • یک هفته پس از دوران پریود برای انجام این روش اقدام کنید.
  • در صورت ابتلا به عفونت واژن ابتدا عفونت را درمان کنید.
  • از اصلاح و شیو ناحیه تناسلی خود به مدت 3 روز قبل از لیزر خودداری کنید.
  • از کرم و مواد سفیدکننده برای ناحیه تناسلی خود یک هفته قبل از لیزر استفاده نکنید.
  • یک شب قبل از لیزر استحمام کنید.
  • یک شب قبل از لیزر از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.
  • از کرم‌های موضعی بی‌حسی یک ساعت قبل از لیزر استفاده کنید.

اقدامات پس از انجام لیزر برای سفید کردن واژن

  • از وان یا استخر استفاده نکنید.
  • از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید.
  • از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  • نواحی تناسلی را خشک و تمیز نگهدارید.
  • از برقراری رابطه جنسی به مدت 3 روز پس از لیزر خودداری کنید.
  • بهداشت ناحیه تناسلی را رعایت کنید.
  • لباس‌های زیر مرطوب خود را به طور مرتب عوض کنید.
  • از کرم‌های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.
  • از لباس‌های راحت و گشاد و نخی استفاده کنید.

بعد از لیزر چه انتظاری باید داشت؟

از بیمار خواسته می‌شود که از کرم‌های آنتی بیوتیک و نرم‌کننده به صورت روزانه و تا 5 روز اول استفاده کند. کرم های نرم کننده به طور خاص به منظور رفع خشکی و نگاه داشتن رطوبت پوست تا جای ممکن است. همچنین به عنوان محافظی برای عفونت عمل می‌کند.

از کرمی برای روشن کردن ناحیه واژینال برای روز های آتی بعد از 5 روز استفاده می‌شود. این کرم به روشن کردن بیشتر پوست بعد از لیزر می‌انجامد. حدوداً یک تا دو هفته بعد از لیزر، توقع داشته باشید که پوست ناحیه ژنیتال به آرامی لایه‌برداری شود. لایه‌برداری به برداشتن لایه های سطحی پوست کمک می‌کند و لایه تیره پوست را بر می‌دارد.

جلسات مورد نیاز برای لیزر واژن

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر واژن

داده ها حاکی از آن است که سفید کردن واژن در اصفهان حدوداً به 6 جلسه برای درمان با لیزر مورد نیاز است. فاصله جلسات از یکدیگر باید سه هفته باشد. این مقدار زمان مورد نیاز برای لایه بالایی پوست است. پوستی که کاملاً بازسازی نشده است و ترمیم صورت نگرفته است، نباید دوباره تحت درمان با لیزر قرار گیرد. این مورد به افزایش احتمال ایجاد زخم های قرمز باز می‌انجامد.

بیشتر بدانید: بهترین لیزر مونالیزا در اصفهان

پوست ناحیه ژنیتال شامل ناحیه مقعد، لابیای ماژور و ناحیه داخلی ران ها است که در اغلب موارد و در بیشتر زنان رنگدانه‌های تیره ی بیشتری دارد. این مورد طبیعی است. تمرکز هورمون ها در ناحیه و اصطکاک بین ران ها منجر به افزایش رنگدانه های ناحیه و تیرگی ژنیتال می‌شود. شاید از ظاهر ناحیه رضایت نداشته باشید و یا تغییر ناگهانی رنگدانه‌های ناحیه در مقایسه با دیگر نواحی، موردی باشد که باعث ناخشنودی شما شود.

هزینه سفید کردن واژن با لیزر

هزینه این کار بستگی به میزان تیرگی ناحیه تناسلی ، تعداد جلسات لازم برای درمان و نوع دستگاه مورد استفاده خواهد داشت. برای اطلاع دقیق از هزینه آن به پزشک جراحی زیبایی زنان مراجعه کنید.

خانم دکتر بهناز بنی هاشمی به عنوان یک متخصص زنان، ظریف ترین نیازها و ترجیحات بیمار خود را درک می کند، که به او اجازه می دهد یک برنامه درمانی شخصی و سفارشی برای دستیابی به اهداف بیمار ایجاد کند. او به عنوان یکی از برترین متخصصان زنان در اصفهان شناخته می شود و سال ها تجربه در هر درمان و عملی که انجام می دهد به ارمغان می آورد. دکتر بنی هشمی به دلیل رویکرد مراقبتی، بیمار محور، حمایت از همه بیماران خود شناخته شده است و او همیشه در تلاش است تا نتایج بیمار را در مراحلی از سفر بیمار بهینه کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برچسب ها:

مقالات مرتبط

درمان خارش بعد از لابیاپلاستی

درمان خارش بعد از لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی نیز مانند هر جراحی زیبایی دیگری دارای عوارضی می باشد که برخی از این عوارض موقتی بوده و پس از مدتی برطرف خواهد شد و برخی جدی بوده و...

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

از دیگر مسائل مهمی که برای افراد مطرح می شود مراقبت های بعد از لابیاپلاستی است که اهمیت آن از اقدامات در طی جراحی کمتر نیست. از این رو پس از انجام...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع