دکتر بهناز بنی هاشمی » جراحی زیبایی زنان » لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان
مدت زمان مطالعه ۸ دقیقه

لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان

لابیاپلاستی دارای دو نوع تکنیک و روش لابیاپلاستی با جراحی و لابیاپلاستی با لیزر می باشد، هر کدام از این روش ها مزیت ها و معایب خودش را دارد، که از مزیت های لابیاپلاستی با لیزر می توان به کاهش عوارض و پیامدهای ناشی از استفاده از تیغ جراحی اشاره کرد. در این مقاله به طور کامل به بررسی تمام موارد مهم در لابیاپلاستی با لیزر اعم از مزیت ها، علت انجام لابیاپلاستی با لیزر و روش انجام آن خواهیم پرداخت. پس در صورتی که در مورد این روش از انجام لابیاپلاستی اطلاعات کافی ندارید ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

یکی از روش های بی خطر و کم تهاجمی برای انجام عمل لابیاپلاستی، لابیاپلاستی با لیزر می باشد که با استفاده از آن می توان لابیاهای مینور را قرینه و همینطور لابیاهای بزرگ را کوچک کرده و فرم آن ها را بهبود بخشید، برای انجام این روش می توان از لیزر مونالیزا تاج، لیزر آنجلا و همینطور لیزر فرکشنال استفاده کرد؛ هم چنین برای انجام این جراحی از بیهوشی استفاده نشده و تنها از بی حسی موضعی استفاده خواهد شد.

لابیاپلاستی-با-لیزر-چیست؟

هدف از انجام لابیاپلاستی با لیزر

بانوان به دلایل مختلفی از جمله افزایش زیبایی لابیاها و همینطور کوچک کردن لابیاها که به دلیل بزرگی بیش از حد منجر به ایجاد مشکل در هنگام برقراری رابطه جنسی و ناراحتی و درد در هنگام پوشیدن لباس زیر خواهد شد، به سراغ انجام لابیاپلاستی می روند که توسط دو روش انجام خواهد شد که دراین مقاله به هدف از انجام لابیاپلاستی با لیزر خواهیم پرداخت.
هدف از انجام لابیاپلاستی با لیزر کاهش خونریزی و درد کم تر در افرادی که دارای کم خونی و فقر آهن هستند و دارای علائمی نظیر احساس سبکی سر و سردرد می باشند؛ بوده چرا که بافت لابیامینورها پر خون بوده و انجام این جراحی با لیزر به بهترین جراح زیبایی زنان این فرص را خواهد داد تا برش لیزری را با هماهنگی و دقت بیشتری انجام دهد به دلیل اینکه لیزر سر عروق را به مسدود کرده و خواهد گرفت. از هدف های دیگر انجام این روش می توان به قرینه کردن لابیاها، کوچک کردن لابیاهای بزرگ، برداشتن قسمت اضافی لابیاها، برداشتن پوست اضافه و همینطور حذف و از بین بردن چروک های لابیاها نیز اشاره کرد.

کاندیدای مناسب لابیاپلاستی با لیزر

• افراد دارای لابیامنیورهای بزرگ
• افرادی که در اثر ورم و زخم، اندازه لابیای آن ها تغییر خواهد کرد.
• افرادی با اعتماد به نفس پایین به دلیل فرم نامتعارف لابیاها
• افرادی که دچار ناراحتی و درد در هنگام پوشیدن لبس زیر و تنگ به دلیل ورم لابیاها و بزرگی آن ها می شوند.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر

مزایای لابیاپلاستی با لیزر عبارتند از:

• کاهش درد و خونریزی

بدون بخیه و جراحی

بدون بیهوشی

عملی سرپایی

برطرف شدن تیرگی های موجود در لابیامینورها

افزایش اعتماد به نفس در هنگام برقراری رابطه جنسی

لابیاپلاستی با لیزر برای چه افرادی مناسب نمی باشد؟

این روش را به دلیل وجود برخی از موارد و شرایط در افراد نمی توان انجام داد که عبارتند از:
• افرادی که در دوران قاعدگی به سر می برند.
• خانم های باردار
• افرادی که دارای عفونت واژن می باشند.
• افرادی که دارای قند خون و فشار خون بالا می باشند.

نحوه انجام لابیاپلاستی با لیزر

برای انجام این روش در ابتدا نواحی جراحی تحت بی حسی موضعی قرار خواهد گرفت، و سپس با استفاده از لیزر برش هایی در بخش هایی از لابیا ایجاد خواهد شد که این برش ها با توجه به تکنیک های برش در این جراحی ایجاد می شود. پس از ایجاد برش ها جراح زنان، تغییراتی از قبیل بهبود فرم لابیاها و کوچک کردن آن ها را بر روی لابیاها انجام داده، و در نهایت نیز با استفاده از لیزر محل برش ها را خواهند بست، این روش بسیار سریع بوده و تنها عیب آن باقی ماندن بافت اضافی اپیدرم بوده که ممکن است منجر به ایجاد کیست های ناحیه ایپدرم شود.

نحوه-انجام-لابیاپلاستی-با-لیزر

دوران نقاهت لابیاپلاستی با لیزر

به طور معمول این روش نیاز به بستری شدن در بیمارستان نداشته و در همان روز فرد از بیمارستان مرخص خواهد شد، دوران نقاهت این بیماری کوتاه بوده و تنها ممکن است بعد از عمل مقداری درد و تورم وجود داشته باشد که علت آن مواد بی حسی بوده و پس از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد. پس از گذشت سه الی چهار روز بعد از جراحی نیز فرد می تواند به کارهای روزمره خود پرداخته و به سرکار بازگردد.

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی با لیزر

یکی از مهم ترین عوامل در دریافت یک نتیجه خوب از لابیاپلاستی، رعایت مراقبت های بعد از لابیاپلاستی می باشد، که در این بخش از مقاله نکات مراقبتی بعد از لابیاپلاستی با لیزر را معرفی خواهیم کرد. این مراقبت ها عبارتند از:

• خودداری از پوشیدن لباس هاس تنگ برای جوش خوردن سریع زخم ها
• استراحت مطلق به مدت دو روز بعد از جراحی
• خودداری از انجام فعالیت های ورزشی به مدت یک ماه پس از لابیاپلاستی با لیزر
• خودداری از برقراری رابطه جنسی به مدت یک ماه
• استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم به مدت دو روز
• خودداری از استحمام به مدت دو روز بعد از انجام این روش
• خودداری از پوشیدن شلوارهای تنگ به مدت دو هفته

مراقبت-های-بعد-از-لابیاپلاستی-با-لیزر

هزینه لابیاپلاستی با لیزر

عوامل مختلفی از جمله تجربه و تخصص جراح، انواع ابزار و مواد مورد استفاده در جراحی، میزان پیچیدگی جراحی و میزان برش های ایجاد شده، موقعیت مکانی و … در هزینه لابیاپلاستی با لیزر تاثیرگذار خواهند بود، بو با توجه به این عوامل این جراحی در افراد مختلف، دارای هزینه متفاوتی می باشد، بنابراین برای اطلاع از هزینه دقیق آن بار شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید، بدین منظور به بخش تماس با ما سایت مراجعه کنید.

سخن پایانی

هدف از ارائه این مقاله آشنا کردن شما با تمام نکات مهم در مورد موضوع لابیاپلاستی با لیزر بود و تا حدودی سعس کردیم به تمام سوالات ایجاد شده در ذهن شما در مورد این مسئله پاسخ بدهیم، تنها این نکته را از یاد نبرید که برای انجام این روش به بهترین متخصص زنان و جراح زیبایی زنان مراجعه کنید. دکتر بهناز بنی هاشمی جراح زیبایی زنان با سال ها تجربه در این زمینه بهترین انتخاب برای انجام این جراحی می باشد.

سوالات متداول

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها:

مقالات مرتبط

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی

از دیگر مسائل مهمی که برای افراد مطرح می شود مراقبت های بعد از لابیاپلاستی است که اهمیت آن از اقدامات در طی جراحی کمتر نیست. از این رو پس از انجام...

خارش بعد از لابیاپلاستی

خارش بعد از لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی نیز مانند هر جراحی زیبایی دیگری دارای عوارضی می باشد که برخی از این عوارض موقتی بوده و پس از مدتی برطرف خواهد شد و برخی جدی بوده و...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع